<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5725711015362947701\x26blogName\x3dTVXQ%3E!+is+part+of+my+heartbeat.!!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bellatvxq-gugugu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bellatvxq-gugugu.blogspot.com/\x26vt\x3d-2405787340258013535', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



FOREVER CASSIOPEIA
profile archives exits tagboard credits



Gratisan Musik
entries
This is Rock Bottom
Thursday, May 8, 2014 @ 12:34 AM
First of all,
Assalammualaikum to all my muslim readers and Hello to my non muslim readers.
(fendeling ramai baca kan)
tak kisah lah because i know no one actually read my blog.
i'll write this blog untuk tulis apa yang aku rasa sebab aku bukan jenis yang berkongsi dengan orang
and frankly, sekarang aku sangat depress.. sangat sangat depress
and aku rasa dekat blog je aku boleh luahkan apa yang aku rasa..
memang kalau kawankawan aku ada masalah aku lah tempat diorang mengadu..
aku tak kisah mendengar.. aku tak kisah.. tapi untuk aku berkongsi dengan orang masalah aku..
memang tak lah...
okay, aku sedih gilagila sekarang to the point i even think about killing myself..
BUT i dont hv the guts to do it.. lagipun dosa besar wehh..
memang tak lah kan.. aku tau apa yang aku lalui sekarang cuma dugaan..
tapi kalau asyik di duga.. sakit jugakkan?
yang aku sedih sangat pasal pelajaran aku.. dah 3 tahun aku amek diploma..
and something happen and sekarang aku mungkin x dapat sijil diploma aku..
to be honest, when i tell my parents.. diorang supportive gila and itu buat aku lagi sedih sebabnyaaaa...
diorang sokong aku lepastu aku kecewa kan diorang..
masalahnyaaa aku dah usaha.. 
aku tau banyak dosa aku itu sebab dugaan pun beratberat..
i spent my holidays which is for about 4 weeks now crying myself to sleep.
and the worse part is selalunya aku tak boleh tido..
i know it is bad for me because at a very young age aku adalah pesakit darah tinggi
dan juga diabetes.. and of course tak de kawan aku yang tau...
my own siblings pon  tak tahu.. and because of masalah aku nie,..
i started to question myself.. kenapa aku?
kenapa berat sangat dugaan.? kenapa aku? kenapa kenapa kenapa kenapa?
but i know i know aku yakin Allah S.W.T bagi ujian sebab Dia sayang..
Dia rindu nak dengar hamba Dia mengadu dekat Dia..
walaupun aku sedih but everytime aku menangis.. aku akan comfort myself..
ingatkan balik yang Allah sayangkan hambahamba Dia.. and
theres always a rainbow after the rain..
so for all of you that read this ( kalau ada)..
smile always and stay positive..
doakan aku yee.. 
aku doakan korang jugak!!
lots if love..
adiossss <3 b="">
(btw, i feel better now :) )




«rewind